• Indstil din elevplads herunder. Senest 30. juni 2022.
  • Husk at lave en rigtig god begrundelse for, hvorfor det netop er din arbejdsplads, der skal have prisen som "Årets elevplads i HK MidtVest".
  • Den, du angiver som kontaktperson på din arbejdsplads, får en mail om indstillingen og vil kunne se det, du skriver om arbejdspladsen.
  • Du får også selv en kvittering på din indstilling.
  • Hvis din kandidat udvælges som finalist, vender vi tilbage til dig for at aftale nærmere om et besøg på jeres arbejdsplads. Hvis juryen i finalen udpeger din kandidat som vinder af prisen, tager vi ligeledes kontakt til dig for at aftale, hvordan vi sammen kan lave en overraskelse ved kåringen af vinderen.

• Overraskelsen finder sted på jeres arbejdsplads i begyndelsen af september 2022.
  • Har du spørgsmål eller brug for hjælp til at lave din indstilling, er du meget velkommen til at skrive til midtvest@hk.dk, så vender vi tilbage til dig.

kolleger giver hinanden high fives

Vi bruger kun oplysningerne til udvælgelsen af Årets elev plads i HK MidtVest og sletter de indsamlede data, så snart prisen som "Årets elevplads i HK MidtVest" er uddelt. De oplysninger, vi registrerer, vil kun blive behandlet internt i HK MidtVest og af medlemmerne af juryen.

Du kan læse mere om hvordan HK generelt behandler personoplysninger persondata her

Husk at udfylde alle felter, inden du trykker Send