Do you want information in English? Visit our English website.
GO TO OUR ENGLISH SITE

Søg Sponsorat til din lokale klubs ungdomshold

|  MidtVest

Hvert år har fem midt- og vestjyske klubber mulighed for at få nyt spilletøj eller klubtøj til et børne- eller ungdomshold med HK MidtVest-logo på. Ansøgningsfristen for 2019 er overskredet. Næste mulighed vil være i foråret 2020.

Med et sponsorat fra HK MidtVest får et børne- eller ungdomshold i din lokale sportsklub mulighed for at få et sæt nye spilledragter eller klubtøj med HK logo på. Marketingudvalget i HK MidtVest udvælger fem heldige hold blandt alle indkomne ansøgninger, der opfylder betingelserne for sponsorat.

Kriterierne for sponsoraterne er:
  • Klubben/foreningen skal ligge i HK MidtVests område
  • Der skal søges til et navngivent børne- eller ungdomshold. Der gives ikke sponsorat til hold for voksne.
  • Sponsoratet skal anvendes på spilletøj / klubdragter eller lignende med HK MidtVests tofarvede logo på.
  • Næste gang, der kan søges, er i foråret 2020.

Derfor giver HK sponsorater

Børn og unge i lokalsamfundene har stor glæde af at dyrke sport, og i høj grad også af det sociale liv og sammenhold, der udfolder sig i de lokale klubber. På den måde er områdets sportsforeninger helt centrale, lokale omdrejningspunkter. Mange af HK-medlemmerne er forældre til de unge sportsudøvere, og bakker op ved at lægge en frivillig arbejdsindsats for fællesskabet i klubberne. Såvel de aktive udøvere på børne- og ungdomsholdene som forældreindsatsen bag fortjener opbakning.

I 2018 fik disse hold sponsorat:

• Stoholm Atletik Ungdom - billedet på denne side.
  • Håndbold ØST , Holstebro U 14 drenge
  • Vridsted IF, U 18 piger fodbold
  • Skive FH, U12 drenge Egeris  - hold 2 håndbold
  • Engesvang Håndbold U10

I 2017 fik disse hold sponsorat:

• Ejsing Boldklub - U12  drenge
  • Fællesklubben Thyborøn-Harboøre - U12/U13 drenge
  • Mønsted/Sparkær håndbold - U12 piger
  • Hodsager Rideklub - Ungdomsryttere
  • Snejbjerg Håndbold/Tjørring IF's fælleshold - U18 piger

Der er tidligere år blandt andet givet til hold indenfor blandt andet: Cricket, svømning, fodbold, tennis, håndbold, cykling, roning, gymnastik, ishockey og ridning.

Medlemsfordele

Følg HK MidtVest på Facebook