• Indstil eleven herunder. Senest 7. april kl. 12.00
  • Den elev, du indstiller, får en mail om indstillingen og vil kunne se det, du skriver.
  • Du får også selv en kvittering på din indstilling.
  • Hvis juryen i finalen udpeger din kandidat som vinder af prisen, tager vi ligeledes kontakt til dig for at aftale, hvordan vi sammen kan overraske vinderen på jeres arbejdsplads.
  • Juryen består af formanden for HK Privat Sydjylland og repræsentanter fra de relevante uddannelser.
  • Overraskelsen finder sted på jeres arbejdsplads i maj 2022.
  • Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive til  syd_privat_organisere@hk.dk

Vi bruger kun oplysningerne til udvælgelsen af Årets elev i HK Privat Sydjylland og sletter de indsamlede data, så snart prisen som Årets elev i HK Privat Sydjylland er uddelt. De oplysninger, vi registrerer, vil kun blive behandlet internt i HK Privat Sydjylland og af medlemmerne af juryen.
Du kan læse mere om hvordan HK generelt behandler personoplysninger persondata her

OBS: Er du HK-elev, kan du indstille din virksomhed til prisen som Årets Elevplads. Det gør du her: www.hk.dk/aaretselevpladssydjylland

HK Privat Sydjylland Årets elev 2022

Uddannelsesretning

DU FÅR FAGLIGT FÆLLESSKAB

Vær med i det faglige fællesskab på din arbejdsplads. Det er dig og dine kolleger, der vælger tillidsrepræsentanten, der er HK’s lokale repræsentant. Og som kan hjælpe dig i dagligdagen. Et fagligt fællesskab er ikke blot faglig støtte – det er også socialt fællesskab, hvor du har indflydelse på aktiviteter og handlinger.