Lokal presse

|  Nordjylland

HK Nordjylland samarbejder gerne med trykte og elektroniske medier om historier indenfor fagforeningens indsatsområder

Vi tilbyder selv løbende gode historier, som opstår i forbindelse med fagforeningens arbejde, men står også til rådighed for pressens research af historier med HK- eller arbejdsmarkedsvinkel.

Kilder i HK Nordjylland
HK Nordjylland råder over ekspertkilder indenfor en lang række arbejdsmarkedsspørgsmål som f.eks. overenskomster og arbejdsforhold, vilkår for ledige, seniorer på arbejdsmarkedet, efterløn og pension, fleksjob, arbejdsmiljø, unge i fritidsjob, erhvervs- og efteruddannelse osv. Desuden står HK Nordjyllands politiske ledelse klar til at give kommentarer til arbejdsmarkeds- eller organisationspolitiske spørgsmål.

Hjælp til pressen

Karin Mette Petersen

Er der brug for oplysninger og hjælp til at finde cases og kilder i organisationen, kan henvendelse ske til
journalist Karin Mette Petersen