AkademiMerkonomer mødte Aalborgs borgmester

09. marts 2015  |  Nordjylland

Thomas Kastrup Larsen gæstede generalforsamlingen og fortalte om sit første år på borgmesterposten.

-Tak for foredraget. Lilly Pedersen overrækker Thomas Kastrup larsen en lille erkendtlighed.

Af Lilly Pedersen

Deltagerne i årets generalforsamling hos AkademiMerkonomer i HK Nordjylland fik - ud over selve generalforsamlingen - en spændende og livgivende oplevelse, da de mødte Aalborgs borgmester Thomas Kastrup Larsen i en tæt og spændende dialog.
Borgmesteren fortalte om sit første år som borgmester og alle de udfordringer, forandringer og nye oplevelser både han og ikke mindst hans familie nu har.

Thomas Kastrup Larsen er visionær, handlekraftig og ikke mindst kompromissøgende. Det var forrygende at høre om den kommende letbane og alle de muligheder den giver for den kollektive trafik, boliger, erhvervsliv og den generelle satsning på at værne om miljøet. Fremtidens plejeboliger, bosætning og erhvervsliv generelt er også nogle af borgmesterens mærkesager.

Valgte bestyrelse
Generalforsamlingen fik uden besvær valgt en bestyrelse, som nu består af formand (konstitueret) Lilly Pedersen, Rita Mikkelsen, Hanne Bertelsen, Jan Dahl Larsen, Lis Sørensen og Randi Offersoy.

Bestyrelsen glæder sig til fortsat at gøre en forskel for HK-medlemmerne og sætte fokus på, uddannelse, udsyn, nysyn og nysgerrighed det kommer man langt med.

Problemer med login?

Log ind med NemID