En tredjedel Linie 3 underholder på generalforsamling

11. november 2015  |  Nordjylland  |  HK Kommunal  |  HK Stat

KRYDS I KALENDEREN: Anders Bircow underholder 8. marts 2016 ved generalforsamling i din faglige sektor.

Skuespiller og entertainer Anders Bircow underholder efter generalforsamlingerne hos HK Stat Nordjylland og HK Kommunal Nordjylland.

Godmodige drillerier til HK’erne i den offentlige sektor og masser af motion for lattermusklerne er på programmet, når skuespiller og entertainer Anders Bircow – kendt som den ene tredjedel af den musikalske og humørfyldte gruppe Linie 3 – 8. marts næste år underholder med et one man ”sjow” hos HK Stat Nordjylland og HK Kommunal Nordjylland.

Underholdning og forudgående spisning er afslutning på generalforsamlinger i de to faglige HK-sektorer.

Efter først at være med til at bestemme hvem der skal lede din faglige sektor og hvilke opgaver, den skal fokusere på, kan du altså være sammen med gode kolleger fra stat, region og kommuner på en hyggelig, sjov og uhøjtidelig måde.

Tilmeld dig allerede nu

Medlem af HK Stat NordjyllandTILMELD