Festaften for nyuddannede HK’ere

16. juni 2016  |  Nordjylland  |

HK Nordjylland fejrer sommerens nyuddannede elever i det offentlige med festmiddag, informationer og underholdning.

Der er hvide duge og stearinlys på bordene, tre retters festmenu og underholdning på programmet, når HK Nordjylland siger tillykke til sommerens nyudlærte HK’ere fra de nordjyske kommuner, regionen og landsdelens statslige arbejdspladser.

Det sker ved et arrangement i HK-huset i Aalborg 25. august fra kl. 16-20.15

- Vi vil rigtig gerne fejre de unge, der har færdiggjort en uddannelse i et af HK-fagene inden for det offentlige, og som nu er parate til et liv som nyuddannede, flyvefærdige HK-kolleger. Det gør vi ved at give dem en oplevelse som fagforeningens gave, siger Katharina Hauge Antonsen og Jonna Vestergaard, der er formænd for de to faglige HK-sektorer bag arrangementet, henholdsvis HK Kommunal Nordjylland og HK Stat Nordjylland.

Inden den fornemme festmiddag byder HK på informationer om, hvad man skal være opmærksom på som nyudlært, både hvis man er ledig og i job. Desuden fortæller Sampension om HK’s pensionsordninger, forsikringsselskabet Alka fortæller om HK’s forsikringsmuligheder og Arbejdernes Landsbank giver gode råd om budget og privatøkonomi.

Forrygende show
Efter festmiddagen indtager den psykologiske entertainer Niels Krøjgaard scenen med et underholdende og uforglemmeligt show.

Ved hjælp af psykologiske teknikker kan Niels Krøjgaard fortælle, hvad publikum tænker og afsløre, om de taler sandt. Han lægger mærke til signaler i kropssproget og ved præcis, hvilke tanker, der har frembragt dem. Med sin intuition og psykologiske indsigt kan han forudse, hvordan bestemte personer vil reagere i en given situation. Og med sine evner kan han styre folks handlinger.

Alle sommerens nyudlærte HK-medlemmer på det offentlige område modtager en personlig invitation til arrangementet.

Problemer med login?

Log ind med NemID