Mange sagde tak for indsatsen til Elisabeth

10. april 2015  |  Nordjylland  |

Efter syv år på posten takkede Elisabeth Pedersen af som lokalrådsformand ved en afskedsreception

Elisabeth Petersen

Elisabeth Pedersen

HK-medlemmer, tillidsvalgte, faglige kolleger, politikere og samarbejdspartnere lagde vejen forbi HK-kontoret på Sydhavnsvej, da fagforeningen 9. april holdt afskedsreception for Elisabeth Pedersen.

Efter syv år i spidsen for HK Nordjyllands lokalråd i Thisted – og i den egenskab medlem af fagforeningens bestyrelse – måtte hun på grund af HK’s aldersregler i februar lade formandsposten gå videre.

-Du har arbejdet for medlemmerne i Thisted, men samtidig haft blik for helheden i HK Nordjylland, sagde HK Nordjyllands kontorchef Jørgen Andersen, der på fagforeningens vegne takkede Elisabeth Pedersen for indsatsen.

Kontorchef Jørgen Andersen takkede på afdelingens vegne Elisabeth Pedersen for indsatsen.

-Det er vigtigt, at fagforeningen ikke kommer til at lukke sig om den store by Aalborg, men at alle medlemmer er med, og at der er aktiviteter i lokalområderne. Det har du været garant for, sagde Jørgen Andersen, som bl.a. roste Elisabeth Pedersen for altid at være velforberedt og udtrykke klare holdninger.

Elisabeth Pedersen er på posten som lokalrådsformand afløst af Peter Skriver Nielsen, der er salgsassistent og desuden byrådsmedlem i Thisted .

Problemer med login?

Log ind med NemID