Karrierevej og personlig gennemslagskraft

05. januar 2015  |  Nordjylland

Få redskaber til at finde den rette vej i din karriere.

Hvordan finder du den rette vej frem mod ønskejobbet? Hvordan styrker du dine evner til at søge indflydelse, tro på egne ideer og trænge igennem?

Det kan du lære om på dette én-dags-kursus, som HK Kommunal Nordjylland og HK Stat Nordjylland har udviklet sammen med Aalborg Universitets karrierecenter.

Første skridt for at kunne gå rette karrierevej er, at du kender dig selv. Du får identificeret arbejdsstyrker og arbejdsudfordringer med afsæt i en adfærdsprofil (DISC). Endvidere bliver du introduceret til en række øvelser, som styrker dine evner til at søge indflydelse og tro på egne ideer. Samtidig lærer du en præsentationsteknik, som gør, at du bliver i stand til at trænge igennem med dine budskaber.

Underviserne har mange års teoretisk og praktisk erfaring i karriereforløb. De har arbejdet med mange forskellige private og offentlige virksomheder og fagområder i Nordjylland.

Kurset er gratis. Tilmeld dig én af disse dage:

Tirsdag 3. februar kl. 9.00-15.00
Sted: HK, Gartnervej 30, Aalborg SV