Få opdateret din faglige viden

25. januar 2015  |  Nordjylland

Lynkurser for dig, der arbejder med løn- og personaleadministration

HK-fagene er i hastig forandring, og det er nødvendigt at holde sin viden ajour, hvis jobbet skal bevares.

Det er baggrunden for en række lynkurser, som HK/Privat Nordjylland tilbyder i årets første halvdel.

Kurserne holdes som fyraftensarrangementer i HK-huset i Aalborg og henvender sig hovedsagelig til ansatte, der arbejder med løn- og personaleadministration. Det er gratis for medlemmer af HK/Privat Nordjylland at deltage, men også ikke-medlemmer og chefer kan være med. For ikke medlemmer koster hvert kursus 300 kroner, der dog betales tilbage ved indmeldelse i HK senest tre måneder efter kurset.

Hent folder som pdf

Funktionærloven light

Mandag 23. februar kl. 17-19

Få ny eller opdateret viden om Funktionærloven serveret i en light-udgave... Vi gennemgår de væsentligste områder i funktionærloven, som du skal være opmærksom på, når du arbejder med løn- og ansættelsesmæssige forhold i virksomheden.

Sygedagpengeloven – sådan administreres den

Torsdag 26. februar kl. 16-18

HK Nordjyllands sociale team fortæller dig om regler og procedurer i forhold til sygedagpengeloven. På den måde får du mere styr på, hvad du skal tage højde for, når du arbejder med syge­dagpengeloven i forbindelse med sygemeldte kolleger på virksomheden.

Ferieloven

Tirsdag 7. april kl. 16-18

Vi gennemgår de vigtigste områder, du skal være opmærksom på, når du arbejder med ferie i en virksomhed.

Det gode arbejdsliv

Tirsdag 21. april kl. 16.30-19

Ønsker du mere balance i hverdagen, så kom til en inspirerende eftermiddag, hvor vi snakker om worklife, balance, psykisk arbejdsmiljø, stress og det gode arbejdsliv. Du får værktøjer med dig hjem.

Mindfulness

Tirsdag 5. maj kl. 16.30-19

Deadlines, ansvar, planlægning, tidspres... “Kan jeg klare det?” Mindfullness kan hjælpe dig til større overskud og balance og dermed kan du blive bedre til at rumme hverdagens følelser og opgaver. Kom og få inspiration til mindfullness. Du ”risikerer” at det er første skridt på vejen til at forebygge stress, få mentalt overskud og større balance.Du bliver guidet igennem en inspirerende eftermiddag.

Problemer med login?

Log ind med NemID