Skyd på skatteministeren

13. januar 2016  |  Nordjylland  |

Karsten Lauritzen stiller op til debat på HK Stat Nordjyllands generalforsamling. Hvad vil du gerne have at vide?

Skatteminister Karsten Lauritzen.

Kan regeringens redningsplan virkelig genrejse Skat? Og er udflytningen af statslige arbejdspladser fra hovedstaden i virkeligheden en skjult spareøvelse?

Sådan kunne et par af de spørgsmål, som skatteminister Karsten Lauritzen (V) må svare på, lyde, når han 8. marts besøger generalforsamlingen hos HK Stat Nordjylland.

Generalforsamlingen starter klokken 17.00 og allerede klokken 17.15 går skatteministeren – der er valgt til Folketinget i Nordjylland – på talerstolen for i en halv time at fortælle om regeringens planer og debattere med deltagerne.

Hvad vil du vide?
Du kan selvfølgelig stille dine spørgsmål til skatteministeren direkte fra salen, men for at udnytte den korte tid, der er afsat til debatten, bedst muligt kan du også stille dine spørgsmål på forhånd – eller bede ministeren kommentere bestemte emner. Naturligvis kan du på generalforsamlingen følge op på svarene.

Send en mail med spørgsmål og emner senest 5. februar til formand for HK Stat Nordjylland Mette Lyndgaard Pedersen. Du er også velkommen til i stedet at ringe til hende på telefon 5185 9005.

Problemer med login?

Log ind med NemID