Faglig sagsbehandler til vort private sagsbehandlerteam

HK_MIDT_pay3_rgb.jpg

HK Midt søger en faglig sagsbehandler til vort Private sagsbehandlerteam

Om jobbet kan vi fortælle, at det er den faglige sagsbehandler som medlemmer og endnu ikke medlemmer møder, når de blandt andet enten melder sig ind i HK (vi hjælper gerne med udfyldelse af blanketten …), har brug for sparring til lønforhandlingen eller svar på specifikke spørgsmål til arbejdstidsregler, overenskomster, ansættelsesretslige love eller noget helt andet.

Det er også den faglige sagsbehandler der hjælper dig videre, hvis arbejdspladsen er gået konkurs, ved lønspørgsmål eller hvad det nu kan være af arbejdsmæssige udfordringer du lige nu har brug for guidning til.

Ansættelsesvilkår

Der er tale om ansættelse gerne med start 1. januar 2021. Bemærk ansættelse sker med opgaveløsning på skiftende adresser. Vi opererer aktuelt med 2 primære jobadresser Fredericia og Odense, mens bemanding i Svendborg, løses med enkelte jobdage i turnus med teamet. Din primære jobadresse vil efter en oplæringsperiode være Fredericia.

Hovedreglen er at du skal påregne ugentlige jobdage og opgaveløsninger på en af vore adresser, så adgang til transportmiddel vil være en god ide.

Vi forventer du mønstrer følgende egenskaber

• Du er en dygtig mundtlig og skriftlig kommunikatør
  • Du på kort sigt selvstændigt vil kunne varetage de daglige opgaver
  • Du har faglig viden og gerne erfaring om løn og personaleforhold
  • Du har mod på at udnytte dine forhandlingsevner
  • Du er klar til at deltage i forhandlingsopgaver
  • Du er teamplayer
  • Du er stabil og god til at fastholde fokus
  • Du er udadvendt og tillidsskabende
  • Du er en ildsjæl der tør …
  • Du er helst struktureret og systematisk

Arbejdsopgaverne som sagsbehandler er blandt andet (listen er ikke udtømmende)

• Deltage i medlemskontakt på telefon (HKM)
  • Have medlemskontakt (personlig, mail, og brev)
  • Medlemsvejledning eks. overenskomst og arbejdsmarkedslovgivning
  • Sagsforberedelse og sagsgennemførelse mv.
  • Kontakt til arbejdsgiver, myndigheder mv.
  • Håndtere sagsstyring, journalisering, arkivering

Løn og arbejdsforhold

Aflønning sker efter principperne i NyLøn i henhold til overenskomsten mellem HK Provinsklubben og SAP, ugentlig arbejdstid 37 timer, og vi har flekstidsordning.

Ansøgning

Send din motiverede ansøgning og CV, (gem dine eventuelle eksamensbeviser til jobsamtalen), via HKs hjemmeside www.hk.dk/jobs  senest den 5. december 2020. Vi gennemfører ansættelsessamtaler mandag den 9. december 2020, i vor afdeling i Fredericia, og du vil i forbindelse med samtalen blive udsat for en opgave.

Vi kan fortælle, at udover vort team, er husets øvrige 55 medarbejdere fordelt på vore 3 adresser altid klar til at hjælpe med løsning af dine ansættelsesretlige behov. Det Private område omfatter medlemmer ansat inden for de to forbundssektorer HK Privat og HK Handel. Du kan læse mere om de to forbundssektorer på www.hkprivat.dk og www.hkhandel.dk.

Ansøg

Problemer med login?