HK Danmark's Facebook-side

Velkommen til HK Danmarks facebookside

Her på siden taler HK om indhold på tværs af HK Handel, HK Kommunal, HK Stat, HK Privat, a-kassen m.m.
Vi taler om KollegaKarma, Veludvikling, karrieretelefonen, a-kassen, medlemsfordele, politiske sager og meget mere.
Vi er på Facebook for at tale med vores medlemmer og alle der er interesseret i det HK beskæftiger sig med og kæmper for. Vi bestræber os på at tale om relevant indhold, der giver værdi til brugerne.

Samtidig gør vi vores ypperste for at servicere og hjælpe medlemmer.

Alle er velkomne til at deltage, dele og kommentere på indholdet her på siden.

Åbningstiden

Du kan altid skrive. Vi er online på almindelige hverdage mellem 8-17 (fredage -16), hvor vi svarer hurtigst muligt. I weekenderne og på helligdage er vi ikke online på siden, man kan forvente svar på opslag og beskeder den nærmeste herpå følgende arbejdsdag i åbningstiden.

Personsager og personlige oplysninger

HK frabeder sig, at du sender følsomme personoplysninger til HK af enhver art på sociale medier, heller ikke i Messenger. Sådanne beskeder vil blive slettet med det samme. Hertil opfordres du til at bruge telefonen eller HK’s kontaktformular på HK.DK www.hk.dk/kontakt

HK kan ikke håndtere personsager på Facebook, men opfordrer til, at du ringer til os på 7011 4545 for fagforening og 70106789 for A-kassen (åbningstider: 8-17 man-tors. og 8-16 fredage).

For at tage hensyn til vores medarbejdere vil vi gerne frabede os opslag/kommentarer m.m. med fulde navne eller andre personlige oplysninger om vores medarbejdere. Vi forbeholder os retten til at skjule/slette disse opslag på siden for at tage hensyn til medarbejderen.
Vi henviser desuden til Facebooks egne regler, som du kan læse her: www.facebook.com/legal/terms

Brug af Messenger-funktionen

Facebook er lavet således, at HK ved brug af Messenger funktionen vil få adgang til et link til din offentlige Facebook-profil, men kun de informationer du selv har valgt at dele offentligt! fx. navn og profilbillede osv. HK vil på det kraftigste opfordre dig til, at du aldrig deler følsomme personoplysninger på sociale medier, heller ikke i Messenger. HK sletter beskeder med personlige oplysninger (medlemsnummer, cpr nr. osv), når du sender disse. Men vær opmærksom på, at disse beskeder stadig er synlige hos dig, dvs. de er slettet fra vores Messenger indbakke, men ikke fra din, det skal du selv gøre. Vi anbefaler desuden, at alle gennemgår deres privatlivsindstillinger, dem finder du her www.facebook.com/settings?tab=privacy

Sprog og tone

Vi opfordrer til en god og ordentlig tone på Facebooksiden, og forbeholder os retten til at skjule eller slette indlæg, med voldsom, hadsk eller stødende sprogbrug.

Undlad reklame og spam

Vi er en side for alle HK’s medlemmer, kommende medlemmer og interesserede i HK’s arbejde og virken. Derfor vil materiale, der fremmer andre virksomheder og begivenheder blive fjernet – dvs. reklamer, promoveringer, kædebreve og lignende.

FAGFORENING

A-KASSE