HK er med dig hele dit studieliv

”Vi viser dem, hvor nice HK er”

Sådan siger social media chefen Mark fra reklamebureauet SBJJ Digital, der får til opgave at at lave HK’s næste reklame til unge. Se med, hvordan Mark takler den opgave.

Internettet sover aldrig (1:4)

“Vi pakker det ind i håb, magi, drømme og så mig”. Se første afsnit af webserien HK Nice Nice Nice, hvor Jonas Schmidt spiller reklamemanden Mark, som ved alt om, hvad de unge vil have. Han skal forsøge at lave en ny HK reklame og få de unge til at forstå, hvorfor HK lige netop er så nice. Lad juicen flyde og god fornøjelse!

Lad juicen flyde (2:4)

I andet afsnit af webserien HK Nice Nice Nice igangsætter reklamemanden, Mark, en brainstorm. Idéerne skal være unge og friske - ligesom helt friskt kød nede fra slagteren. Men Mark har allerede gjort sit hjemmearbejde. Han vil lave en video. Til Internettet. En SoMe VIDEO!

Chef-ironi (3:4)

Internettet sover aldrig og det gør reklamemanden, Mark, heller ikke. I 3. afsnit af webserien HK Nice Nice Nice har Mark netop færdiggjort optagelserne til HK’s nye SoMe-video til internettet. Men i en samtale med bureau chefen går det op for ham, at han måske har misforstået opgaven.

En SoMe video til internettet (4:4)

Du er nice. HK er nice. Vi er nice. Alle er nice. Nice Nice Nice. I 4. og sidste afsnit af webserien HK Nice nice nice, skal reklamemanden, Mark, fremvise sin nye SoMe-video. Mark har allerede lagt champagnen på køl og fyret op i guld ballonerne.

Om serien: HK er Nice!

”HK er nice nice nice” er en webserie med Jonas Schmidt i hovedrollen som social media reklamemanden Mark, der arbejder for det fiktive reklamebureau SBJJ Digital. Webserien har 4 afsnit. I serien følger vi Mark som skal lave en reklame for den unge målgruppe i HK Danmark.

Indholdet har en ironiserende, mockumentary-agtige stil og kredser rundt om formatet branded content.

Hvordan er HK en nice fagforening

Du kan få adgang til mange fordele med HK, mens du er under uddannelse. Vi ved nemlig godt, at der er nok at se til. Og det kan være svært at få det hele til at hænge sammen. Men vi er med dig. Og derfor har vi samlet en masse nyttige, praktiske og inspirerende ting til dig her. Mangler du noget, så ringer eller skriver du bare til os.

Det får du med et HK-medlemskab

Bliv medlem fra 0 kr.

Få en stærk partner i ryggen og en masse eksperter, der kan hjælpe dig med præcis det, DU har brug for. Vi er der ikke kun for dig, mens du er under uddannelse. Vi er der også, når du er færdig og skal videre med din karriere og dit arbejdsliv. Og nu får du a-kassen med fra 0 kr. Det betyder, at du er sikret dagpenge fra dag 1 efter din uddannelse, hvis ikke du får job med det samme. Bliv medlem nu for 0 kr. når du f.eks. er studerende på en videregående uddannelse - og for 95 kr./md., når du f.eks. er elev.

Bliv medlem

Du kan bruge HK til at opgradere din studietid. Vi giver dig fri adgang til kurser, foredrag, karrierevejledning og billige forsikringer.

Problemer med login?

Log ind med NemID