Jarl Ejsing-Duun ses her med sit bevis på, at han er kåret som Årets Elev inden for shipping af HK Privat Østjylland. Ved siden af ham er Customer Service Manager Karen Krag Sørensen.
Når Jarl Ejsing-Duun vinder prisen, er det på baggrund af indstillinger fra flere Customer Service Managers, hvori der bl.a. står:
Jarl er 100 % loyal over for MSC og sine kollegaer. Han er ekstra opmærksom på, at alle har det godt, og at det team, han er en del af, fungerer. Kan man kalde Jarl for en god lim? Han limer kolleger og team sammen og sørger for, at der altid er fokus på arbejdet og kundernes oplevelse. Jarl er tilmed et godt forbillede for både nye elever og kollegaer - både dem i nærheden og især dem på verdensplan. Her gør vi tingene ordentligt og deler gerne med vores kolleger – sammen er vi bedre.
- Det var så dejligt at se Jarls glæde og ikke mindst hans kollegaers opbakning. Vi kom forbi, da de var ved at få taget julebillede, og alle støttede op og fejrede Jarl, fortæller konsulent i HK Privat Østjylland, Patrick Kruse, der delte præmie og diplom ud.
Konsulent i HK Privat Østjylland, Patrick Kruse, læste indstillingen af Jarl Ejsing-Duun op foran Jarl og Jarls julesweaterklædte kollegaer.
Prisen som Årets Elev i HK Østjylland tildeles hvert år til en elev, der er fagligt dygtig og som samtidig gør noget positivt for arbejdsmiljøet på arbejdspladsen - altså er en god kollega. Der uddeles priser for forskellige uddannelsesområder, og Jarl Ejsing-Duun vandt for Shipping.