Du kan i øjeblikket ikke logge ind med NemID på Mit HK , det skyldes en fejl hos NemID.
Du kan logge ind med brugernavn/adgangskode, hvis du tidligere har oprette en, eller du kan anvende MitID
Min HK-adgangskode virker ikke (er blevet låst)
Det er kun dig selv, der kan oprette en HK-adgangskode. Hvis din adgang er låst, skal du logge ind med NemID og herefter selv oprette din HK-adgangskode under 'Ny adgangskode' på Mit HK.
Jeg har glemt min HK-adgangskode
Log ind med NemID, hvorefter du kan oprette en ny HK-adgangskode under 'Ny adgangskode' på Mit HK.
Det er første gang, jeg logger på Mit HK
Så har du ikke en HK-adgangskode endnu. Du skal først logge ind med NemID, og herefter kan du oprette din egen HK-adgangskode.
Skal jeg altid logge ind med NemID?
Nej, kun første gang du logger på Mit HK. Herefter kan du oprette din egen HK-adgangskode.
Kan jeg nøjes med at bruge mit NemID?
Ja, det kan du godt.
Jeg har tekniske problemer med at logge ind
Oplever du tekniske problemer med at logge ind, kan du ringe på: 4437 1563 i åbningstiden, som er 6.00-24.00
Hvornår skal du aflevere din opsigelse? Hvad skal der stå i den? Få svarene her.
Der er ingen krav til, hvordan din opsigelse skal se ud, indeholde eller afleveres. I princippet kan du nøjes med at sige til din chef, at du siger op.
Vi anbefaler dog, at en opsigelse gives skriftlig.
Hvis du afleverer den på et stykke papir, bør du få din chef til at skrive under på modtagelsen, så du kan dokumentere, at du rent faktisk har sagt op.
Sender du opsigelsen på en mail, så sørg for at printe og gemme den, så du har dokumentation.
Vi anbefaler også, at du afleverer din opsigelse på det seneste mulige tidspunkt. Hvis du giver et længere varsel, kan du risikere, at din arbejdsgiver beder dig om at afvikle feriedage i opsigelsesperioden.
Ferielovens varsler:
Log ind med NemID
Du kan altid bruge dit NemID til at logge ind på HK.dk. Hvis det er første gang du logger ind, skal du altid bruge dit NemID