HK-klubben på din arbejdsplads kan søge om tilskud til klubbens arbejde hos HK MidtVest. Hvis I ønsker at søge om tilskud i år, skal I sende en ansøgning til os.

Billede af kvindes hænder, der udfylder ansøgning

Sådan gør du

Når klubben søger klubtilskud, skal ansøgningen bestå af følgende dokumenter:

1. Budget for 2024.
  2. Regnskab for 2023(opgjort pr. 31. december 2023).
  3. Revideret klubliste. Den skal opdateres på tillidsvalgte.dk (+antal klubmedlemmer pr. 31. december 2023).
  4. Kopi af referatet fra seneste klubgeneralforsamling med valg.
  5. Kontonummer til brug ved overførsel af tilskud.

Du finder regler og skabeloner på TV-Portalen:

Klik her, hvis du er i Kommunal og vil søge klubtilskud

Klik her, hvis du er i Stat og vil søge klubtilskud

Husk at være logget ind på Mit HK

Send ansøgning på mail

Ansøgning med budget, regnskab, referat og kontonummer sendes pr. mail til afdelingen: kommunal-midtvest@hk.dk eller stat.-.midtvest@hk.dk

Ansøgningen vil blive behandlet hurtigst muligt.

Hvis I ikke ønsker at søge om klubtilskud, beder vi jer alligevel revidere jeres klubliste på tillidsvalgte.dk samt sende en kopi af referatet fra seneste klubgeneralforsamling med valg til klubbestyrelse og tillidsrepræsentant.

Artiklen er opdateret 05. januar 2024

Du får fagligt fællesskab

Vær med i det faglige fællesskab på din arbejdsplads. Det er dig og dine kolleger, der vælger tillidsrepræsentanten, der er HK’s lokale repræsentant. Og som kan hjælpe dig i dagligdagen. Et fagligt fællesskab er ikke blot faglig støtte – det er også socialt fællesskab, hvor du har indflydelse på aktiviteter og handlinger.