MitID virker ikke. Hvad gør jeg?
Så skal du kontakte supporten hos MitID, da HK desværre ikke kan hjælpe dig i den situation.
Få support hos MitID
Skal jeg altid logge ind med MitID?
Nej, kun første gang du logger på Mit HK. Herefter kan du lave din egen HK-adgangskode.
Kan jeg nøjes med at bruge MitID?
Ja, det kan du godt.
Min HK-adgangskode virker ikke (er blevet låst)
Det er kun dig selv, der kan oprette en HK-adgangskode. Hvis din adgang er låst, skal du logge ind med MitID og herefter selv oprette din HK-adgangskode under 'Ny adgangskode' på Mit HK.
Jeg har glemt min HK-adgangskode
Log ind med MitID, hvorefter du kan oprette en ny HK-adgangskode under 'Ny adgangskode' på Mit HK.
Det er første gang, jeg logger på Mit HK
Så har du ikke en HK-adgangskode endnu. Du skal først logge ind med MitID, og herefter kan du oprette din egen HK-adgangskode.
Skal jeg altid logge ind med MitID?
Nej, kun første gang du logger på Mit HK. Herefter kan du oprette din egen HK-adgangskode.
Kan jeg nøjes med at bruge mit MitID?
Ja, det kan du godt.
Jeg har tekniske problemer med at logge ind
Oplever du tekniske problemer med at logge ind, kan du ringe på: 4437 1563 i åbningstiden, som er 6.00-24.00
22. september 2016 | HK Handel | HK HANDEL
Mødetid
Søndag den 30. oktober 2016 kl. 13.00 åbner den 7. ordinære sektorkongres for HK HANDEL i Aalborg Kongres og Kulturcenter, Europaplads 4, 9000 Aalborg. Dørene åbnes kl. 12.00, og der vil blive serveret noget nemt frokost.
Kongressen varer til og med tirsdag den 1. november 2016 med forventet afslutning omkring kl. 12.00. Der serveres madpakke, som kan medtages på turen hjem.
Vær opmærksom på, at sommertiden slutter natten til søndag den 30. oktober.
Ankomst
De fleste afdelinger arrangerer fælles transport til kongressen. Henvend dig i din afdeling, hvis du ikke allerede har hørt fra dem.
Parkeringsmuligheder
Der er 700 p-pladser lige omkring kongrescenteret. Det er gratis fra lørdag kl. 14.00 til mandag kl. 8.00. Mellem 8.00 og 18.00 på hverdage koster det 7 kr. i timen. HK HANDEL har ikke råderet over parkeringspladserne, hvorfor vi ikke kan garantere, at du kan få en plads.
Adgangskort
Adgangskort er sendt pr. brev. Adgangskortet skal bæres synligt under hele kongressen. Ved afkrydsningsbordene udleveres snore til kortene.
Afkrydsning
Alle stemmeberettigede (delegerede) skal forinden kongresstart hver dag tjekke ind ved indgangene til salen. Afkrydsningslisterne inddrages 10 minutter efter mødets åbning. Ved eventuelt senere fremmøde må de delegerede selv foretage anmeldelse til kongresbureauet.
Garderobe
Der er gratis garderobe under kongressalen. Der vil være mulighed for opbevaring af bagage m.v. søndag den 30. oktober samt tirsdag den 1. november. Der er trapper ned til garderoben både fra forhallen samt hele kongresområdet uden for salen.
Rygning
Det er ikke tilladt at ryge i kongrescenteret.
Mobiltelefon
Mobiltelefoner bedes slukket under møderne i kongressalen.
Kongressalen
Alle borde i salen er nummererede. Dit deltagernummer dikterer, hvilket bord du skal sidde ved. Der vil uden for kongressalen været opslået planer over salen, hvor bordnummer vil fremgå. På bordet sidder en label med dit navn og nummer, hvor du skal sidde.
Kaffe/the og isvand
Der vil under hele kongressen være isvand i kongressalen. Der er pauser formiddag og eftermiddag med servering af kaffe/the, kage og frugt.
Kongresbureau
Kongresbureauet, som ligger ud for kongressalen, vil være åbent under hele kongressen samt mindst en halv time før og efter programstart/slut.
Telefonnummer til kongresbureauet er 51 52 58 80.
Her kan du give sidste øjebliks afbud og besked til kongresdeltagerne.
Kongresmiddag og fest
Holdes mandag den 31. oktober kl. 19.00. Vi starter med en velkomstdrink i kongrescentrets forhal. Festen slutter kl. 01.00. I festen deltager delegerede, observatører og gæster og de fleste tilhørere.
Internet
Der er trådløst internet i kongrescentret. Koden kan fås i kongresbureauet.
Overnatning
Alle hoteller er inden for gåafstand fra kongrescenteret. Hvis du ikke aktivt har sagt nej til hotelværelse, har du modtaget en voucher til hotellet sammen med dit adgangskort.
Såfremt nogle har specielle ønsker med hensyn til maden (vegetar, allergiker eller diabetiker m.v.) bedes dette meddelt til HK HANDEL, Alice Larsen, mail 44ala@hk.dk eller tlf. 33 30 47 54 senest 10. oktober 2016.
Løntab
HK HANDEL betaler løntab til arbejdsgiveren i forbindelse med kongressen. Blanketten afleveres til din arbejdsgiver, som sender HK HANDEL en elektronisk faktura. Blanketten kan du hente her på kongreshjemmesiden - klik her.
Rejseudgifter
HK HANDEL dækker dine rejseudgifter mellem hjem og opsamlingssted (afdelingernes fællestransport). Hvis du ikke deltager i fællestransport med afdelingen, refunderes transportudgifter efter følgende regler.
1. DSB 2. kl.
2. Kørsel i egen bil med kr. 3,63 pr. kilometer (her opfordres til samkørsel)
Udgifter påføres rejseblanketten, som kan hentes her på kongreshjemmesiden - klik her. Blanketten kan sendes (i udfyldt stand) sammen med eventuelle bilag til handel@hk.dk eller afleveres i kongresbureauet.
Afbud
Afbud skal ske til din lokale HK-afdeling hurtigst muligt, hvor deltagerkort også skal afleveres.
Log ind med MitID
Du kan altid bruge dit MitID til at logge ind på HK.dk. Hvis det er første gang du logger ind, skal du altid bruge dit MitID