undersøgelse på telefon

I begyndelsen af maj udkommer HK Statbladet for sidste gang. Vores medlemskommunikation bliver rent digital. Men også uden det trykte fagblad og visitkort fra fagforeningen skal statens HK’ere fortsat være synlige – både for hinanden og for chefer, politikere og andre faggrupper.

Historier om HK’ernes rolle og situation på statens arbejdspladser skal også fremover ud over rampen til både medlemmer og presse. Ny viden om stress, trivsel og kompetenceudvikling vil stadig være på HK Stats menu. Ligesom serviceinfo om pension, løn, overenskomster og mange andre facts om fag, fællesskab og medlemskab naturligvis bliver ved med at være en del af pakken som medlem af HK Stat.

LÆS OGSÅ: HK Statbladet lukker til sommer

Vi håber, at du vil inspirere redaktionen til at vælge de rigtige emner og de bedste kanaler for at levere dig det indhold, du godt vil se fra din fagforening. Det kan du gøre ved at besvare nogle få spørgsmål i en anonym miniundersøgelse.

For at inspirere dig til at svare, trækker vi blandt alle besvarelser lod om 5 X Go Dream Biograftur – det vil sige 2 biografbilletter, sodavand og popcorn. Værdi 349 kroner.

Du skal blot svare på spørgsmålene og oplyse din mailadresse. Så deltager du i lodtrækningen.

Svar på spørgeskemaet her