MitID virker ikke. Hvad gør jeg?
Så skal du kontakte supporten hos MitID, da HK desværre ikke kan hjælpe dig i den situation.
Få support hos MitID
Skal jeg altid logge ind med MitID?
Nej, kun første gang du logger på Mit HK. Herefter kan du lave din egen HK-adgangskode.
Kan jeg nøjes med at bruge MitID?
Ja, det kan du godt.
Min HK-adgangskode virker ikke (er blevet låst)
Det er kun dig selv, der kan oprette en HK-adgangskode. Hvis din adgang er låst, skal du logge ind med MitID og herefter selv oprette din HK-adgangskode under 'Ny adgangskode' på Mit HK.
Jeg har glemt min HK-adgangskode
Log ind med MitID, hvorefter du kan oprette en ny HK-adgangskode under 'Ny adgangskode' på Mit HK.
Det er første gang, jeg logger på Mit HK
Så har du ikke en HK-adgangskode endnu. Du skal først logge ind med MitID, og herefter kan du oprette din egen HK-adgangskode.
Skal jeg altid logge ind med MitID?
Nej, kun første gang du logger på Mit HK. Herefter kan du oprette din egen HK-adgangskode.
Kan jeg nøjes med at bruge mit MitID?
Ja, det kan du godt.
Jeg har tekniske problemer med at logge ind
Oplever du tekniske problemer med at logge ind, kan du ringe på: 4437 1563 i åbningstiden, som er 6.00-24.00
Fortalt af tillidsrepræsentant Rikke Kruse Andersen
Hvordan har coronakrisen påvirket jeres klubaktiviteter?
Vi havde arrangeret et foredrag med Mikkel Beha i april 2020. Det blev først udsat til efteråret, men da der stadig var restriktioner omkring, hvor mange vi måtte være forsamlet, blev det til et foredrag over Zoom. Det fungerede over al forventning, og der var mange, der deltog på trods at den anderledes form for foredrag. Vi havde sørget for at sende små goodie bags ud til medlemmerne, så de havde lidt at hygge sig med under foredraget.
Har coronakrisen betydet noget for dit arbejde som tillidsrepræsentant, for eksempel for din måde at kommunikere på eller håndtere sager på?
Coronakrisen har ikke haft den store indflydelse på, hvordan jeg har arbejdet som tillidsrepræsentant. Normalt foregår generel kommunikation på email. I forbindelse med sager har vi stadig mødtes fysisk.
Hvad er det mest ærgerlige, der er sket i din klub eller virksomhed som følge af coronakrisen?
Det mest ærgerlige er, at vi ikke kan mødes fysisk på tværs at afdelinger. Kontakt på tværs skal foregå virtuelt.
Hvad synes du eventuelt, du har lært af krisen?
Vi har lært, at rigtig meget kan klares virtuelt, uden at man føler, det er forkert, da vi har gjort det i et år nu. Vi har for første gang afholdt vores generalforsamling virtuelt. Det vil vi fortsætte med at have som mulighed fremover, samtidig med at vi også mødes fysisk, da vi har medlemmer, der arbejder 100 km væk fra hovedkontoret. På den måde kan de også deltage i generalforsamling og andre informationsmøder.
Log ind med MitID
Du kan altid bruge dit MitID til at logge ind på HK.dk. Hvis det er første gang du logger ind, skal du altid bruge dit MitID