MitID virker ikke. Hvad gør jeg?
Så skal du kontakte supporten hos MitID, da HK desværre ikke kan hjælpe dig i den situation.
Få support hos MitID
Skal jeg altid logge ind med MitID?
Nej, kun første gang du logger på Mit HK. Herefter kan du lave din egen HK-adgangskode.
Kan jeg nøjes med at bruge MitID?
Ja, det kan du godt.
Min HK-adgangskode virker ikke (er blevet låst)
Det er kun dig selv, der kan oprette en HK-adgangskode. Hvis din adgang er låst, skal du logge ind med MitID og herefter selv oprette din HK-adgangskode under 'Ny adgangskode' på Mit HK.
Jeg har glemt min HK-adgangskode
Log ind med MitID, hvorefter du kan oprette en ny HK-adgangskode under 'Ny adgangskode' på Mit HK.
Det er første gang, jeg logger på Mit HK
Så har du ikke en HK-adgangskode endnu. Du skal først logge ind med MitID, og herefter kan du oprette din egen HK-adgangskode.
Skal jeg altid logge ind med MitID?
Nej, kun første gang du logger på Mit HK. Herefter kan du oprette din egen HK-adgangskode.
Kan jeg nøjes med at bruge mit MitID?
Ja, det kan du godt.
Jeg har tekniske problemer med at logge ind
Oplever du tekniske problemer med at logge ind, kan du ringe på: 4437 1563 i åbningstiden, som er 6.00-24.00
Fortalt af tillidsrepræsentant Hanne Vinni Sørensen
Foto: Mark Knudsen.
Hvordan har coronakrisen påvirket jeres klubaktiviteter?
Vi har aflyst vores fysiske arrangementer, især vores julehygge bragte lidt udfordringer. Her valgte vi i stedet at lave en adventkonkurrence.
Har coronakrisen betydet noget for dit arbejde som tillidsrepræsentant, for eksempel for din måde at kommunikere på eller håndtere sager på?
Jeg har været nødt til at afholde flere møder på Teams, også de kedelige møder. Her har der været brug for lidt mere opmærksomhed på medlemmet, så jeg var sikker på, at de ikke følte sig tilsidesat.
Har coronasituationen betydet noget for de sager/emner, der har fyldt for dig som tillidsrepræsentant?
Der har været nedsat produktion, hvilket har bevirket, at nogle medlemmer desværre er blevet afskediget
Hvad er det mest ærgerlige, der er sket i din klub eller virksomhed som følge af coronakrisen?
At vi har aflyst fysiske sociale arrangementer.
Hvad synes du eventuelt, du har lært af krisen?
Vi har lært at ”mødes” på en anden måde, så alt går via Teams. Det har været godt på mange måder, men også svært.
Log ind med MitID
Du kan altid bruge dit MitID til at logge ind på HK.dk. Hvis det er første gang du logger ind, skal du altid bruge dit MitID