MitID virker ikke. Hvad gør jeg?
Så skal du kontakte supporten hos MitID, da HK desværre ikke kan hjælpe dig i den situation.
Få support hos MitID
Skal jeg altid logge ind med MitID?
Nej, kun første gang du logger på Mit HK. Herefter kan du lave din egen HK-adgangskode.
Kan jeg nøjes med at bruge MitID?
Ja, det kan du godt.
Min HK-adgangskode virker ikke (er blevet låst)
Det er kun dig selv, der kan oprette en HK-adgangskode. Hvis din adgang er låst, skal du logge ind med MitID og herefter selv oprette din HK-adgangskode under 'Ny adgangskode' på Mit HK.
Jeg har glemt min HK-adgangskode
Log ind med MitID, hvorefter du kan oprette en ny HK-adgangskode under 'Ny adgangskode' på Mit HK.
Det er første gang, jeg logger på Mit HK
Så har du ikke en HK-adgangskode endnu. Du skal først logge ind med MitID, og herefter kan du oprette din egen HK-adgangskode.
Skal jeg altid logge ind med MitID?
Nej, kun første gang du logger på Mit HK. Herefter kan du oprette din egen HK-adgangskode.
Kan jeg nøjes med at bruge mit MitID?
Ja, det kan du godt.
Jeg har tekniske problemer med at logge ind
Oplever du tekniske problemer med at logge ind, kan du ringe på: 4437 1563 i åbningstiden, som er 6.00-24.00
Fortalt af tillidsrepræsentant Ulla Bekker Poulsen
Hvordan har coronakrisen påvirket jeres klubaktiviteter?
Vi holder ikke vores månedlige klubmøder, som vi plejer, og vi har heller ikke holdt dem online, fordi det er meget svært at samle gruppen på et bestemt tidspunkt. Vi aflyste vores generalforsamling sidste år, og det bliver nok det samme i år. Vi havde planlagt et arrangement for laborantklubben til Københavns Rådhus, det måtte også aflyses.
Har coronakrisen betydet noget for dit arbejde som tillidsrepræsentant, for eksempel for din måde at kommunikere på eller håndtere sager på?
Mit arbejde som tillidsrepræsentant er nok det samme, bare med lidt flere møder angående corona.
Har coronasituationen betydet noget for de sager eller emner, der har fyldt for dig som tillidsrepræsentant?
Der har bare været flere opgaver, vi skulle tage os af, på grund af dem, der var hjemsendt.
Hvad er det mest ærgerlige, der er sket i din klub eller virksomhed som følge af coronakrisen?
Det mest ærgerlige er nok, at vi mangler det sociale på arbejdspladsen. Kantinen er næsten lukket, vi spiser på kontoret eller kun to ved hvert bord. Julefrokost, skovtur og så videre er aflyst. Vi holder ingen fælles møder – kun over Zoom.
Hvad synes du eventuelt, du har lært af krisen?
Vi har nok lært af krisen at tage mere hensyn til hinanden. Vi holder afstand og har forståelse for, at vi er forskellige i den måde, vi tackler corona og alle restriktionerne på. Der skal være plads til os alle.
Er der noget, vi ikke har været inde på, som du synes er vigtigt i det forgangne år i jeres klub?
Vi har heldigvis ikke været ramt af corona hos os. Vi har ikke været udsat for nedlukninger, og vi har ansat flere laboranter, fordi vi har fået flere opgaver. Så på den måde har 2020 jo været positivt for os.
Log ind med MitID
Du kan altid bruge dit MitID til at logge ind på HK.dk. Hvis det er første gang du logger ind, skal du altid bruge dit MitID