MitID virker ikke. Hvad gør jeg?
Så skal du kontakte supporten hos MitID, da HK desværre ikke kan hjælpe dig i den situation.
Få support hos MitID
Skal jeg altid logge ind med MitID?
Nej, kun første gang du logger på Mit HK. Herefter kan du lave din egen HK-adgangskode.
Kan jeg nøjes med at bruge MitID?
Ja, det kan du godt.
Min HK-adgangskode virker ikke (er blevet låst)
Det er kun dig selv, der kan oprette en HK-adgangskode. Hvis din adgang er låst, skal du logge ind med MitID og herefter selv oprette din HK-adgangskode under 'Ny adgangskode' på Mit HK.
Jeg har glemt min HK-adgangskode
Log ind med MitID, hvorefter du kan oprette en ny HK-adgangskode under 'Ny adgangskode' på Mit HK.
Det er første gang, jeg logger på Mit HK
Så har du ikke en HK-adgangskode endnu. Du skal først logge ind med MitID, og herefter kan du oprette din egen HK-adgangskode.
Skal jeg altid logge ind med MitID?
Nej, kun første gang du logger på Mit HK. Herefter kan du oprette din egen HK-adgangskode.
Kan jeg nøjes med at bruge mit MitID?
Ja, det kan du godt.
Jeg har tekniske problemer med at logge ind
Oplever du tekniske problemer med at logge ind, kan du ringe på: 4437 1563 i åbningstiden, som er 6.00-24.00
Fortalt af tillidsrepræsentant Jannik Riis
Hvordan har coronakrisen påvirket jeres klubaktiviteter? Kom gerne med eksempler på aktiviteter, der er blevet ændret, aflyst eller udskudt.
Vi har ikke lavet nogen aktiviteter for 2020, som vi ellers havde ønsket. Uddannelsesdag + opstart af frokostmøder på de forskellige sites er udsat til en gang i 2021. Vi afholdte for første gang den årlige generalforsamling online via Teams, og det forløb uden de store problemer, om end deltagelsen var en smule mere passiv end foregående år. Ellers har vi sendt nyhedsbreve osv. ud som vanligt i 2020.
Har coronakrisen betydet noget for dit arbejde som tillidsrepræsentant, for eksempel for din måde at kommunikere på eller håndtere sager på?
Mere elektronisk kommunikation og ikke så meget ansigt til ansigt.
Har coronasituationen betydet noget for de sager/emner, der har fyldt for dig som tillidsrepræsentant?
Vi har haft ugentlige møder i bestyrelsen for at holde hinanden opdaterede på situationen, efter alle blev hjemsendt grundet corona. Vi har forsøgt at gå foran, hvis der skulle opstå problemer grundet hjemsendelse for nogle af vores medlemmer.
Hvad er det mest ærgerlige, der er sket i din klub eller virksomhed som følge af coronakrisen?
Det momentum, som vi fik efter at have fået en masse nye ideer, da vi var på klubseminar på Klinten, døde desværre ud pga. Corona, hvor vi følte, at det ikke var muligt at starte op på de ting, vi havde i tankerne.
Hvad er det mest positive, der er sket i din klub eller virksomhed som følge af coronakrisen?
Vi er alle blevet skubbet lysår frem i tiden digitalt set, og alle har været super omstillingsparate i forhold til, at møder blev online og i forhold til at tage andre nye onlineværktøjer i brug for at få tingene til at glide, når vi ikke kunne mødes fysisk. Vi i bestyrelsen har været rigtig gode til at rykke tættere sammen her under corona og har måske fået en bedre kontakt med hinanden end tidligere.
Hvad synes du eventuelt, du har lært af krisen?
Den kontrol som vi vanligt troede vi havde på et helt generelt plan, havde vi måske ikke i så høj grad i en situation som denne. Der er en generel tendens til at tænke flere scenarier igennem end tidligere, og vi er nok mere omstillingsparate, end de fleste lige gik og troede.
Log ind med MitID
Du kan altid bruge dit MitID til at logge ind på HK.dk. Hvis det er første gang du logger ind, skal du altid bruge dit MitID