MitID virker ikke. Hvad gør jeg?
Hvis du prøver at logge ind med en Apple enhed, skal du først prøve at rydde din historik. Sådan gør du:
Gå ind i Indstillinger
Vælg Safari
Ryd historik – webstedsdata
Hvis det ikke hjælper, skal du kontakte supporten hos MitID, da HK desværre ikke kan hjælpe dig i den situation.
Få support hos MitID
Skal jeg altid logge ind med MitID?
Nej, kun første gang du logger på Mit HK. Herefter kan du lave din egen HK-adgangskode.
Kan jeg nøjes med at bruge MitID?
Ja, det kan du godt.
Min HK-adgangskode virker ikke (er blevet låst)
Det er kun dig selv, der kan oprette en HK-adgangskode. Hvis din adgang er låst, skal du logge ind med MitID og herefter selv oprette din HK-adgangskode under 'Ny adgangskode' på Mit HK.
Jeg har glemt min HK-adgangskode
Log ind med MitID, hvorefter du kan oprette en ny HK-adgangskode under 'Ny adgangskode' på Mit HK.
Det er første gang, jeg logger på Mit HK
Så har du ikke en HK-adgangskode endnu. Du skal først logge ind med MitID, og herefter kan du oprette din egen HK-adgangskode.
Skal jeg altid logge ind med MitID?
Nej, kun første gang du logger på Mit HK. Herefter kan du oprette din egen HK-adgangskode.
Kan jeg nøjes med at bruge mit MitID?
Ja, det kan du godt.
Jeg har tekniske problemer med at logge ind
Oplever du tekniske problemer med at logge ind, kan du ringe på: 4437 1563 i åbningstiden, som er 6.00-24.00
Fortalt af tillidsrepræsentant Pia Maria L. Rantsén Jensen
Hvordan har coronakrisen påvirket jeres klubaktiviteter?
Vi er de sidste 11 år taget på Bakken onsdagen før Kristi Himmelfart med klubben, hvor vi har vores egen femkamp med spisning bagefter. Men i 2020 måtte vi desværre aflyse Bakken-turen på grund af corona. Vi fik dog holdt vores klubgeneralforsamling i september, som vi plejer – bare 14 dage før landet lukkede ned igen.
Har coronakrisen betydet noget for dit arbejde som tillidsrepræsentant, for eksempel for din måde at kommunikere på eller håndtere sager på?
Ja, coronakrisen har betydet, at jeg ikke har kunnet give mine kollegaer en krammer, når de er kede af det. Det er heller ikke det samme at hjælpe dem over telefonen eller Teams. Jeg og mine kollegaer er lige blevet købt af SEAS-NVE, og det er ikke nemt at lære den nye kultur at kende via Teams. Så jeg glæder mig til, at det hele er overstået, og vi kan møde hinanden.
Hvad er det mest positive, der er sket i din klub eller virksomhed som følge af coronakrisen ?
Det mest positive der er sket under coronakrisen er, at vi alle nu kan arbejde hjemmefra to dage om ugen. Det giver fleksibilitet, og vi sparer en masse tid på transport.
Log ind med MitID
Du kan altid bruge dit MitID til at logge ind på HK.dk. Hvis det er første gang du logger ind, skal du altid bruge dit MitID