Som bestyrelsesmedlem i HK Kommunal Midt får du…:

// indflydelse på en række dagsordener, der er vigtige for vores medlemmer

// en interessant faglig viden og indsigt

// en spændende opgave med at repræsentere ALLE medlemmer af sektoren

// plads i en gruppe af engagerede, inspirerende og fagligt fokuserede medlemmer af bestyrelsen

// indflydelse på HK Kommunal Midts tilbud til medlemmerne

// et stærkt og bredt fagligt netværk

…og meget, meget andet

Samarbejde, tillid og gode ideer:

Om bestyrelsen – og vores måde at arbejde på

Som bestyrelse repræsenterer vi forskelligheden i medlemsskaren.

Vi favner bredt og tror på, at vi får de bedste resultater i vores bestyrelsesarbejde, hvis vi har flere nuancer med. Vi lægger vægt på samarbejde og på, at der er tillid til hinanden i rummet, når vi mødes. Som bestyrelse nyder vi godt af at have alle typer med på holdet. Både dem, der kommer med ideerne – og dem, der er gode til at omsætte ideerne i praksis og i muligheder for medlemmerne.

Vi holder ca. 10 bestyrelsesmøder om året og arrangerer forskellige arrangementer + generalforsamlingen i løbet af året. Undervejs har vi rigtig god dialog, hvor alle kan byde ind. Vi står samtidig til rådighed for medlemmerne. Lytter til dem og forsøger at finde løsninger.

Kan vi byde dig velkommen?

Som sektorformand for HK Kommunal Midt håber jeg, at vi kan byde dig velkommen. I første omgang som kandidat til valget af bestyrelse, som finder sted på vores kommende generalforsamling – og efterfølgende som medlem af sektorbestyrelsen.

Vi har i hvert fald brug for motiverede, fagligt interesserede bestyrelseskolleger til at løfte en vigtig holdopgave.

Hvis du ønsker at stille op til bestyrelsen i HK Kommunal Midt kan du sende en hilsen på Karina.Skovgaard.Joergensen@hk.dk

Jeg og vi ser frem til at høre fra dig!

Mange hilsener

fra