HK-klubben på din arbejdsplads kan søge om tilskud til klubbens arbejde hos HK MidtVest. Hvis I ønsker at søge om tilskud i år, skal I sende en ansøgning til os.
Når klubben søger klubtilskud, skal ansøgningen bestå af følgende dokumenter:
- Budget for 2022
- Regnskab for 2021(opgjort pr. 31/12 2021)
- Revideret klubliste. Den skal opdateres på tillidsvalgte.dk (+antal klubmedlemmer pr. 31.12.2021)
- Kopi af referatet fra seneste klubgeneralforsamling med valg
- Kontonummer til brug ved overførsel af tilskud
Her finder du regler og skabeloner:
- Log på TV-Portalen
- Vælg menuen ”Håndbogen”
- Vælg fanen ”Lokalt”
- Filerne ”Retningslinjer og økonomisk tilskud i det faglige arbejde i arbejdspladsklubber” samt ”Regnskab og Budget” kan benyttes i forbindelse med ansøgning om klubtilskud.
Send ansøgning på mail
Ansøgning med budget, regnskab, referat og kontonummer sendes pr. mail til afdelingen: kommunal-midtvest@hk.dk. Ansøgningen vil blive behandlet hurtigst muligt.
Hvis I ikke ønsker at ansøge om klubtilskud, beder vi jer alligevel revidere jeres klubliste på tillidsvalgte.dk, samt sende en kopi af referatet fra seneste klubgeneralforsamling med valg til klubbestyrelse og tillidsrepræsentant.