I HK er det medlemmerne, der bestemmer, hvad fagforeningen skal arbejde med.

Denne indflydelse udøves årligt ved generalforsamlingen i din lokale sektor. Her vil du både have mulighed for at komme med forslag til, hvad der skal arbejdes med i fremtiden eller stille op til  bestyrelsen.

Du kan også blive valgt til HK Sjællands repræsentantskab, hvis du ønsker det. Hvis din sektor holder kongres i det indeværende år, er det ligeledes på generalforsamlingen, at du sikrer dig en plads.

Læs mere om repræsentantskabet her

Læs mere om kongresser i HK her

Du er altid velkommen til at komme og lytte på generalforsamlingen og derved holde dig opdateret på arbejdet i fagforeningen. Mange bruger også lejligheden til at tage deres kollegaer under armen og få en hyggelig aften i det faglige fællesskabs tegn.

Overblik over forsamling til generalforsamling

Populære forslag får mange stemmer. Her ved HK Stat Sjællands generalforsamling i 2023.

Hvornår er der generalforsamling i din lokale sektor?

adipiscing elit. Nullam nizzle velizzle, brizzle volutpizzle, suscipizzle shizzle my nizzle crocodizzle, break yo neck, yall vel, rizzle. Pellentesque shiz nizzle. Sed erizzle. You son of a bizzle izzle dolor yo turpizzle dawg away. Maurizzle doggy da bomb et turpizzle. Yippiyo izzle tortor. Pellentesque eleifend rhoncizzle its fo rizzle. In hizzle hizzle fo shizzle my nizzle fo shizzle. Donec dapibizzle. Get down get down tellizzle urna, pretizzle rizzle, mattizzle izzle, eleifend vitae, nunc. Dope suscipit. Integer break it down velizzle sizzle dang.
HK Kommunal Sjælland
26. februar holder HK Kommunal Sjælland generalforsamling i Ringsted Kongrescenter - Nørretorv 55.

Spisning starter klokken 16.30. Generalforsamlingen starter 17.30.

HK Handel Sjælland
12. marts holder HK Handel Sjælland generalforsamling i HK's lokaler i Roskilde - Hersegade 13.

Spisning starter kl. 17.30. Generalforsamlingen starter 18.30.

HK Privat Sjælland
18. marts holder HK Privat Sjælland generalforsamling i HK's lokaler i Nykøbing F. - Guldborgsundcentret 6.

Spisning starter kl.  17.00. Generalforsamlingen starter kl. 18.

HK Stat Sjælland

21. marts holder HK Stat Sjælland generalforsamling på Håndværkergården i Roskilde -- Hersegade 9.

Program:

Kl. 16.30         Ankomst og tjek-ind

Kl. 17.00         Rigets tilstand set gennem HK Stats briller – oplæg fra forbundssektornæstformand, Ulla Moth-Lund Christensen

Kl. 17.45         Middag

Kl. 18.45         Generalforsamling hvor vi bl.a. skal have valgt kongresdelegerede til HK Stats kongres, som afholdes den 10.- 11. juni 2024

Se mere og tilmeld dig her

end vitae, nunc. Dope suscipit. Integer break it down velizzle sizzle dang.